Top latest Five بیماری زونا مرگ Urban news

Wiki Article

او افزود: «با احترام تمام [به انتقادات متحدان اسرائیل] اما ما در حال مبارزه با شیطان هستیم و از جهان انتظار داریم تا زمانی که حماس را از روی نقشه حذف می‌کنیم، در مبارزه با شر به ما کمک کند.»

● دلیل اینکه چرا زونا در برخی افراد ایجاد می‌شود؛ اما در برخی دیگر نه نامشخص است. در افراد مسن به دلیل ایمنی کمتر در برابر عفونت‌ها شایع‌تر است.

پزشکان برای نمونه‌برداری با استفاده از یک گوش‌پاک‌کن استریل شده بخش کوچکی از ضایعه پوستی یا تاول را برمی‌دارند.

آقای تورک در مصاحبه‌ای از ژنو گفت که شواهدی به دست آمده است که نشان می‌دهد اسرائیل سرعت ارسال کمک‌ها را کند کرده یا از ارسال آنها خودداری می‌کند.

وضعیت سلامتی عمومی افراد، در ابتلا به این بیماری موثر است. به عبارت دیگر اگر از نظر جسمی، شرایط خاصی داشته باشید، بیشتر در معرض ابتلا به زونا خواهید بود.

والدین فلسطینی که موفق شده بودند کودکان بیمار و گرسنه را به یکی از معدود بیمارستان‌هایی که پس از حمله اسرائیل همچنان در غزه فعال هستند ببرند، منتظر آمار نبودند.

به مرجعی قابل اعتماد در زمینه سلامت و پزشکی تبدیل کرده است.

فرد به هر علتی مانند سرطان، دارو یا بیماری مزمن دارای سیستم ایمنی ضعیفی باشند.

آسیکلوویر( زوویراکس)-فامسیکلوویر-والاسیکلوویر (والترکس)

● تنها راه مسری بودن ویروس این است که مستقیماً با تاول تراوش کننده فردی که زونا دارد در تماس باشید.

● در حالی که بثورات زونا معمولاً در اطراف یک طرف کمر ایجاد می‌شود، ممکن است نواری از تاول‌ها در امتداد یک طرف پشت یا پایین کمر ظاهر شوند.

فلسطینی‌ها برای گرفتن سهمی از کمک‌های هوایی گرفتاری‌های بسیاری دارند، بیماری زونا چشمی برخی در دریا شنا می‌کنند تا به بسته‌های در دریا افتاده‌ برسند، اما غرق می‌شوند.

آقای برکات مانند دیگر مقام‌های دولت اسرائیل تاکید کرد که اسرائیل به تمام کمک‌های ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای جهان اجازه ورود داده است.

● زونا مسری نیست. اما ویروس واریسلا زوستر که باعث آن می‌شود می‌تواند به فرد دیگری که آبله مرغان نداشته است سرایت کند و آنها ممکن است به آبله مرغان مبتلا شوند.

Report this wiki page